بهترین نرمش برای از بین بردن ناموزونی های بدن

یک شنبه 30 خرداد 1395
ن : راحیل

بهترین نرمش برای از بین بردن ناموزونی های بدن

 

نرمش اول؛ بهترین نرمش

نرمش اول، غلتیدن بر روی زمین است. کیفیت این نرمش این‌گونه است که باید روی زمین دراز کشید و دست‌ها را بالای سر مستقیم نگه داشت، آن‌گاه روی زمین غلتید. این نرمش را باید هر روز انجام داد. این بهترین نرمش است.
این نرمش را زنان باردار نیز می‌توانند انجام دهد؛ البته زن باردار فقط باید روی کمر برود و بیاید و روی شکم نرود که به بچه آسیب برسد. این نرمش، به‌ویژه برای کسانی که شکم بزرگ دارند، بسیار مناسب است. باید روی شکم و کمر غلتید تا موادِ رسوب کرده و فاسد بدن، بشکند و از بین برود. باید طوری شود که ظرف شش‌ماه هیچ‌کس دیگر شکم نداشته باشد. هرمقدار که توانستید، این نرمش را انجام دهید. بگذارید بدنتان عرق کند و خیس شود. در اثر نرمش نکردن، تمام منافذ بدن بسته می‌شود. باید با نرمش، آن‌ها را باز کرد. باید از همه جای بدن نفس کشید.

 

نرمش دوم؛ نرمش دست

نرمش دوم، مربوط به دست است. تمام قلب انسان به دست او متصل است؛ یعنی دست شما قلب شماست. ورزش‌های دست، شامل باز و بسته کردن دست می‌باشد. این نرمش برای فعالیت قلب و نور چشم‌ها بسیار مناسب است. این نرمش، دارویی فاسد نشدنی و بسیار مفید است. با انجام این نرمش بعد از یک ربع می‌بینید که ضربان قلب بالا می‌رود. این نرمش، مانع لخته شدن و غلظت خون می‌شود. همراه با این حرکت می‌توانید مچ پاها را نیز به بالا و پایین حرکت دهید. این نرمش باعث انقباض و انبساط ماهیچه‌های پا و تقویت آن‌ها می‌شود.

 

نرمش سوم؛ نرمش گردن

نرمش سوم، چرخش گردن به چپ و راست و بالا و پایین است. این حرکت را باید کشیده و آرام انجام داد. اگر یک‌هفته این کار را کردید و گردنتان درد گرفت، اشکالی ندارد. مثل آب کثیفی می‌ماند که جابه‌جا شده است. بعد کم‌کم که حمام می‌روید، خوب می‌شود. حرکات گردن، شامل حرکت گردن به سمت بالا (عقب) و پایین، و چپ و راست می‌باشد. البته حرکات چرخشی گردن باید به آرامی و به میزان کم انجام شود؛ چون زیادی آن، آرتروز می‌آورد.

 

برگرفته از کانال تلگرام:

@khodaye_eshgh

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بهترین, نرمش ها,